środa, 2 lutego 2011

Perełki


Bransoletka z perełek w lewym, górnym rogu to mój nowy nabytek. Tyle czasu szukałam takiej bransoletki, a tu niespodziewanie znalazłam ją w sobotę, kosztowała 6.30 zł ! ;D
Tę drugą bransoletkę (lewy, dolny róg) ze wstążką dostałam na mikołajki, firma : Garnier.
Koszula, którą widzicie w prawym, górnym rogu należy do mojego MŁODSZEGO (o 5 lat) brata, hihi :) Uwielbiam szperać w jego ciuchach !

Zastanawiam się nad zamieszczaniem na blogu moich projektów, chodzi mi o rysunki/szkice ubrań ... Piszcie co o tym myślicie !

Ze zniecierpliwieniem czekam na wiosnę. Mam tyle pomysłów, planów ! Ale o tym jeszcze będzie mowa :)
Na dzisiaj Was żegnam, trzymajcie się ! <3

15 komentarzy:

  1. oo :D fajnie by było zobaczyć twoje projekty :D i podobają mi się perełki <3 te pierwsze i te drugie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nowy wpis ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te perełki
    ja też wszędzie takich szukam
    fajnie by było zobaczyć twoje projekty
    jeśli możesz informuj mnie o nowych postach

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :) Bardzo dziękuję za takie cudowne komentarze, po Twoim sposobie pisania widać ,że jesteś świetną dziewczyną :) Pozdrawiam ;) Dodaję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, czekam ze zniecierpliwieniem na projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miłe z Twojej strony :)
    Jeśli mogę, to chcę umieścić Twojego bloga w moim pasku bocznym ( reklamę ) .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nowa znów :) zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem dobry pomysł z tymi projektami;>

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam że tamten blog tez jest twój :D koleżanka mi pokazała:D ale podoba misię tak samo jak ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam zdjęcie, ale na jednym i drugim blogu w pewnym odstepie czasu :D więc go nie zapamiętałam :D a adres bloga podała mi Veronique która pisała komentarz troche wyżej ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze, ze mamy podobne zdania. Mnie tez wiekszosc kolekcji bardzo sie podoba, uwielbiam motyw kwiatowy, jednak myślałam, że kolekcja C&A będzie bardziej " zaskakujaca " :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta bransoletka z garniera! Też ją chcę ;( ;) [fruity-rhythm]

    OdpowiedzUsuń
  13. pokazu te projekty ;D a później będziemy szyły ^^ Kotka to zawodowa szwaczka xDDD ;*** a i nie kradnij bratu koszul ;p xD

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie nowa o GARDEN PARTY :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają te perełki z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń